Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 23 september 2012

Nackont och pizza


Här sitter man i soffan efter en riktigt lugn söndag. Igår var vi hos mamma & pappa för att fira min mamma och min morbror som fyllde år. Eller mamma fyllde år (hela 47 år faktiskt!) och Nicke hade fyllt år några dagar tidigare. Det var så himla trevligt och härligt att träffa alla! Mamma bjöd på lax i olika former och efter maten drack vi kaffe och åt choklad. För den som ville (tuppenjag!) fanns det ost och vin också. Jag och Niclas åkte hem runt halv tolv. Jag hade jobbat från 10-15 så jag var ganska trött efter en riktig heldag. Men fint var det!

Idag blev det däremot mycket lugnare, jag vaknade upp med en nacke som gjorde riktigt ont. Niclas har masserat den lite grann och jag har suttit med vetevärmaren på så nu är det lite bättre men ett tag där gjorde den helt galet ont. Så idag blev det pizzamiddag. Fytusan vad gott det var. Ingen av oss hade ätit någonting sen frukost, vilket gör det hela ännu bättre. Nu tror jag att det blir mys i soffan framför Harry Potter. 

Kram på er!

Inga kommentarer: