Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

fredag 28 september 2012

En ledig fredag och en lång löprunda!

Vilken underbar fredag det är idag hörni. Här sitter jag med ett glas rött och lite chips och väntar på att rotfrukterna ska ta sig i ugnen och att vi ska steka köttet. Jag har varit ledig hela dagen, riktigt välbehövligt för nu väntar 4 dagar med jobb och sen skola resten av nästa vecka. Men en storstädning och lite hemmapyssel har jag hunnit med ändå.

Dessutom sprang jag mitt första lopp över 10 kilometer idag, 11,2 kilometer närmare bestämt! Snacka om att jag är stolt över mig själv. Fötterna (speciellt vänster stortå) klagar såhär i efterhand, men annars känns det bra.

Igår monterade jag ihop en ny pall som vi köpt. Från rusta. Såklart saknades det en mellanbricka och insexnyckeln var i fel storlek. Där får man för att man köper på lågprisföretag. Men det löste sig ändå som tur var och nu står den i hallen och ser fin ut, bildbevis kommer snart! I övrigt är det inte mycket nytt så ni får ha en riktigt trevlig fredagskväll tills vi hörs nästa gång!


Inga kommentarer: