Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

måndag 10 juni 2013

Innan tentan

Idag skrivs den. Sista tentan innan sommarlovet. Jag längtar något oerhört. Det är också den tentan jag pluggat minst till, någonsin. Jag har saknat motivation och lust att plugga, vilket har känts både konstigt och jobbigt. Men nu är det inte så mycket att göra åt saken, jag får gå dit och se hur det går, göra mitt bästa. Hoppas att jag har lite tur med tentan också, det är ofta där det skiter sig om det går fel. Inatt drömde jag till och med en mardröm om tentan, eller snarare om att hinna till den. Jag var i skolan, och skulle försöka komma in på fastreg (vår hemsida där alla betyg osv. läggs upp) eller juridicum (allmän info om kurserna) men det gick jättesegt och jag kom inte in! Jag fick låna kompisars telefoner men då skrev jag fel hela tiden och "halkade" på tangenterna. Helt plötsligt, 1 minut innan tentan började, satt jag i en bil tillsammans med Niclas ut till mormor och morfar. Haha, vad knäppt man kan drömma. Kan tilläggas att tentan inte börjar förrän 15, så det var inte rädsla inför att försova sig i alla fall.

Inga kommentarer: