Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

måndag 4 mars 2013

Start!

Måndag! Jag fick lyxen att starta veckan med en "ledig dag". Nåja, sovmorgon i alla fall! Tänkte försöka plugga så mycket som möjligt måndag-torsdag så att jag kan ta en riktig långhelg. Vi får se hur det går, det är ju många gånger lättare sagt än gjort. Har suttit och knåpat på lite listor över vad som ska göras denna vecka, hoppas att det hjälper litegrann. Jag är ledig både måndag och fredag denna vecka, och dagarna däremellan är inte heller superlånga så jag hoppas få in lite träning och en del plugg. Det är alltid skönt att vakna upp med känslan av att det kan bli en fin vecka! Vad ska ni ha för er i veckan?

Nu ska jag återgå till plugget en stund innan det är dags för lunch.

Inga kommentarer: