Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

fredag 8 mars 2013

Ledig dag idag.

Ledig dag idag. LEDIG DAG IDAG! (ja, om ni inte förstod rubriken alltså) Var så pepp på dagen, speciellt eftersom det följer en ledig helg efter den lediga dagen. Jag sprang 6 km i solen och åt sen min frukost och drack mitt kaffe långsamt vid köksbordet. Hade egentligen tänkt plugga idag, men så blev det inte riktigt. Bakade istället ett bröd till helgfrukosten. Sen passade jag på att göra lakritsglass som ligger i frysen och gottar till sig samt ett gäng lakritsmaränger som precis blev klara på äggvitorna som blev över. Till middag blev det hämtpizza och pepsi framför game of thrones. Precis som det ska vara. Vi håller på att se om de gamla säsongerna i väntan på nästa. Nu ligger jag utslagen i soffan och tror att det börjar bli dags för ett nytt avsnitt och lite provsmakning av den där glassen. Mhmm, så får det nog bli.



Inga kommentarer: