Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

onsdag 27 februari 2013

Kan våren vara här nu?!

Kände ni solens strålar idag, hur dom liksom värmde? Helt fantastiskt. Dessutom fick jag lämna in mitt andra rättsfallskoncentrat idag, så det var skönt! Vi satt ute och drack kaffe i solen i säkert över en halvtimme på lunchen. Sen var jag med på halva föreläsningen innan jag åkte hem. Var både sjukt trött och alldeles för sugen på ljus för att sitta inne i föreläsningssalen. Så jag åkte hem och satte mig vid köksbordet för att plugga lite. Niclas kom hem vid åtta och då tog jag ett litet glas rött medan vi lagade middag. Väldigt gott och mysigt. Jag är ledig imorgon så ikväll blir det en avslappnad kväll utan att känna stress över att klockan rusar iväg.

Inga kommentarer: