Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

fredag 9 mars 2012

TGIF

Idag tog jag sovmorgon, läste Hungerspelen vid köksbordet till frukosten och sen åkte jag för att träffa Matilda. Vi simmade tillsammans förut och har inte setts på år och dagar! Vi tog en långfika och sen kikade vi runt lite på stan för att avsluta det hela med ytterligare en fika. Vi var på Bagel Street Café på Kungsgatan, sjukt mysigt. När vi kom in var jag inte så imponerad, men sen gick vi upp en våning och där var som ett gammalt vardagsrum. Smått fantastiskt! Fick tyvärr inte så bra bilder, men jag kommer definitivt gå tillbaka. Jag tog en Louisiana Bagel med kyckling, BBQ-sauce och lite annat på och den var supersmarrig. Sen satt jag kvar och läste lite kurslitteratur innan jag gick en sväng till i butikerna.






Inga kommentarer: