Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 27 mars 2012

Tandläkartid

Idag var jag hos tandläkaren och lagade hål. Usch, jag hade verkligen ångest innan. Jag har inte haft bedövning när jag borrat tidigare och förra gången jag borrade gjorde det så sjukt ont så jag var jätteorolig för vad som komma skulle. Men det löste sig, för den här gången sa jag att jag ville ha bedövning. Det kändes ju typ ingenting! Underbart ju! Var väldigt lättad när jag gick därifrån. Sen hängde jag en stund hos mamma och pappa, tänk att det är dags att öppna poolen om någon månad. Jag längtar efter att ligga och tentaplugga i solen med fötterna i poolen. Mmm!

Jag och mamma åkte till IKEA och Rusta en snabbis. Jag kikade efter köksluckor men det fanns inga på Klippet. Däremot hittade jag jättefina vita fårskinnsdynor till våra stolar på extrapris hos Rusta. Vi hade tänkt köpa grå till hösten, så jag tänkte att vitt blir ju fint nu till det ljusare halvåret och ger inte lika mycket vinterkänsla. Det blev jättefint. Ska fotografera imorgon när ljuset är lite bättre. Det är så roligt att handla saker till lägenheten och planera, jag får inte nog! Tur att Esset och Tessan har fått tillträde till sin lägenhet och börjat renovera så jag får prata inredning fast vi inte har så mycket kvar. Fast som mamma sa så tröttnar jag nog aldrig på att göra om och planera om hemma. Hon är ju likadan själv så hon borde veta.


Inga kommentarer: