Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

onsdag 7 mars 2012

En onsdagskväll

Så himla skönt att sova ut idag! Vi hade bara en föreläsning på eftermiddagen idag, så jag sov ut, åt långfrukost och pluggade lite. Efter föreläsningen åkte jag och tränade, hoppas jag håller mig undan sjukdom nu för jag vill verkligen få igång träningen igen. Sprang och körde lite styrka med egna kroppen som enda vikt.

Till middag fixade jag en sallad med senapsdressing och nötfärsbiffar. Biffarna blev supergoda! Jag hade i en rökig sås utan konstigheter, en äggula, krossade linfrön (istället för ströbröd), salt och peppar. Sen stekte jag dem så att de fick lite yta och la på några skivor getost på varje biff och sen skjuts in i ugnen! Fick tyvärr ingen bild på de färdiga biffarna då de gick åt i ett nafs, men jag bjuder på lite bilder från lägenheten istället!

 Inte världens mysigaste bild kanske, men det såg så roligt ut med äggulan och såsen!

 Smaskig sallad med vitlök- och senapsdressing och krossade mandlar

 Fick en jättefin liten ljuslykta från Mateus av mamma igår som passar perfekt i badrummet!

 Rätt dålig bild på ljusstakarna i köket...ska köpa en lite mer vårig löpare i helgen tänkte jag!

 Våra fina soffkuddar! Så kul att få in lite färg!

Ljusstakarna från IKEA, finns i ytterligare en storlek. Jag älskar dem!

Inga kommentarer: