Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 27 februari 2011

Nere på knä



Jag känner mig helt slut. Idag var nionde jobbdagen och det känns att jag går på knäna. Jag är så trött på att jobba helg och allt annat också. Inte på jobbet i sig, utan mest att jag aldrig är ledig med alla andra. Om drygt tre veckor har jag och Niclas en ledig lördag tillsammans. Jag försöker tänka positivt, jag vet varför jag gör det och jag skulle nog inte vilja göra annorlunda men det tar knäcken på mig. Att det gör ont i kroppen varje gång man kommer utanför dörren eller tittar på termometern bidrar en del också. Jag får se det som att det här är en period och den går över. Det måste den. För att prata om något roligare så kan ni få se hur jag fixade mina naglar i fredags. Köpte stickers på kicks och hade tusen lager nagellack över.

Inga kommentarer: