Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

onsdag 2 februari 2011

Lite stökigt


Så, nu har man två dagars ledigt. Alltså helg för min del! Jag har suttit och tittat igenom tre skvallertidningar (chic, sofis mode och glaze för er som antecknar noga) för att kanske hitta lite roliga grejer att inhandla. Men icke. Känner mig inte riktigt på topp idag, men imorgon är en annan dag och då tänkte jag passa på att kika lite i stan. Hoppas det är fint väder också för då hänger kameran med (den kanske hänger med ändå). Måste ha lite fina bilder att pryda den här bloggen med. Just nu känns det mesta rätt trist och tråkigt. Inte så att jag mår dåligt, jag mår faktiskt oförskämt bra just nu, utan mest sådär att allt rullar på lite halvdant sådär utan några större överraskningar eller bakslag. Det händer ingenting alls och det gör mig lite frustrerad.

Det blev ett lite hoppigt inlägg idag, men kanske behövs det sådana också?

Inga kommentarer: