Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

onsdag 23 februari 2011

Lite allt om inget.

Jag tänkte att om jag sover jättelite (kul att använda motsatsord) inatt så gör det ingenting, för morgondagen kommer vara så tung ändå. Bokrean startar ju. Och idag blev jag kallad idiot av en kund för att jag inte kunde sälja reaböckerna en dag för tidigt. Hans kompis fyllde år och det skulle jag såklart ta hänsyn till. Alltid lika roligt.

Lite roligare är att jag hittade jättefina byxor till halva priset idag och att allt mitt slit i januari verkar ge utdelning i form av bra lön, logiskt va? Lite, eller mycket, plusgrader på det här så skulle det mesta vara bra. Det borde väl vara lätt ordnat, eftersom det snart är mars. Nej, förlåt, det var ju Sverige vi befann oss i. Snittemperaturen i mars är 1 grad. Glömde. Ledsen, men i april kanske? Ja, kanske. Skönt. Jag som var så orolig att det skulle bli varmt snart.

Inga kommentarer: