Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 25 januari 2011

Nu är det klippt

Jag fick nytt hår idag. Kanske inte riktigt, men det känns nästan som det. Jag fick det klippt i alla fall och det känns helt fantastiskt. Att gå till frisören kan vara så jäkla skönt. Att ha någon som pillar med ens hår i någon timme är ju inte så pjåkigt. Eftersom frisörer har en tendens att vilja föna ut mitt hår har jag ingen aning om hur det ser ut när det är lockigt. Men det känns bra!

Det mesta känns bra just nu. Jag har fått jobba 3 dagar mer än vad jag skulle från början och det är precis vad jag vill! Jag vill jobba, känna mig produktivt, ha någonting att göra och tjäna pengar. Vila kan jag göra i graven ska bli det nya ledordet. Det och våga mer än jag kan ska sätta färg på våren. Det sistnämnda står faktiskt som mål i mitt CV och med det menar jag att jag vill kliva ur min bekvämlighetszon, släppa kontrollen och inse att det går ändå bara man försöker. Lite så tänker jag.

Inga kommentarer: