Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

torsdag 27 januari 2011

Älskade torsdagskväll

Det här är nog en smått fantastisk torsdagskväll. Imorgon är jag  nämligen ledig. Har jobbat sju dagar i sträck och tänker njuta av min lediga dag och kvällen innan den lediga dagen. Just nu sitter jag med en latte som Niclas svängt ihop med Jacobs fiffiga kaffemaskin. Gud vad vi kommer sakna den när han kommer hem igen! Nu lät det som jag inte vill att han kommer hem, det är inte sant. Jag önskar bara att han glömde bort vart han gjort av sin kaffemaskin.
Jag har träningsvärk i benen, rumpan och ryggen och den känslan är så skön. Den där tyngande molande känslan över att man har gjort någonting rätt.

Imorgon kommer Sandra förbi och hjälper mig fixa mitt hår (jag kommer alltså få ta del av hennes hemliga knep!) och sen ska jag shoppa. Först tänkte jag skriva handla, men jag insåg att det är en himla skillnad mellan att handla och shoppa. Det ligger något ansvarsfullt över ordet handla. Man handlar mat, inredning, livsnödvändigheter. Det är inte vad jag ska ägna mig åt, alltså shoppar jag. Det var väl allt.

Inga kommentarer: