Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

måndag 31 januari 2011

Måndag, igen...

Okej, så nu drar en ny vecka igång. Känns inte så kul att helgen redan är över, eftersom jag jobbar hela nästa helg. Söndagsfilmen blev Black Swan. Fy sjutton så obehaglig, jag kunde nästan inte titta emellanåt. Men den var bra, riktigt bra. Fast läskig. Ja, ni förstår kanske vart jag vill komma?

För övrigt skulle jag försöka fixa en sådan där ballerinaknut som Ida hade på juldagen, lite halvt inspirerad av alla ballerinorna på filmen igår. Det är svårt med lockigt hår kan jag ju berätta. Den blev sned, vind och lite stel (av all hårspray) och nu vågar jag inte ta ut den och ha en riktig ponytail istället. Så jag får överleva med den här idag. Hoppas jag inte skrämmer någon.

Nu måste jag rusa.

Inga kommentarer: