Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

måndag 13 maj 2013

En känsla som ligger och gnager

Det blev inget jobb hos mamma idag, hon hade glömt att berätta att mötet hon skulle iväg på blev inställt. Istället blev det en lugn dag hemma. På sistone har jag känt mig stressad, pressad och skoltrött. Jag har haft ett himla behov av att rensa tankarna och en känsla av att jag bara vill andas (jag vet, det låter lite flummigt) så jag begav mig ut på ett långpass. Var ute och sprang 1,5h och nu är jag helt slut! Det hjälpte att skingra tankarna en stund, men nu känns det likadant igen. Jag får försöka överleva fram till sommarlovet den 10:e juni. Det värsta är att jag inte riktigt vet vad det är som gnager, utan det är mest en känsla av att jag behöver tid, lugn och ro. Hoppas allt är bra med er!

Inga kommentarer: