Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

måndag 13 maj 2013

Godmorgon!

Här har man jobbat hela helgen vilket innebär att så värst mycket inte hanns med. Tur att förra veckan var kortvecka vilket betyder att Niclas var ledig torsdag-söndag så vi kunde få som en liten helg tillsammans ändå. I onsdags grillade vi hos Jonas och Emma, torsdagen blev lugn hemmakväll, på fredagen hade jag morgonlektion (jurstuds är aldrig lediga på klämdagar) och sen mötte jag upp Niclas för en lunch i humlan. På fredagskvällen firade vi Jacob, som fyllde år igår, med att grilla (!), äta kalixlöjrom och dricka amarone. Dog nästan matdöden på grund av allt gott. I lördags grillade vi hemma hos Anna och Martin och söndagen avslutades med grillning hos Agneta. Haha, grillsäsongen är igång på riktigt nu!

Jag har precis förberett mig för morgondagens seminarie, jag ska nämligen iväg och hjälpa mamma några timmar på eftermiddagen och kände inte att jag ville ha plugget hängandes över mig då. Jag känner mig väldigt skoltrött just nu och vill mest ha lov, synd att det är en hel månad kvar. Hoppas er helg har varit fantastisk! Nu kör vi igång den här veckan tycker jag! Ute lyser solen på en klarblå himmel, vilket känns som ett riktigt bra tecken!

Inga kommentarer: