Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

torsdag 2 maj 2013

Den är gjord!

Nu är den där sjuhelvetes tentan gjord! Den var jättesvår och områden som jag tyckte att jag kunde bra var det bara superkonstiga frågor på vars svar jag blandade ihop till något konstigt. Aja. Lämnade in i alla fall och kände mig så in i helsikes nöjd med det. Sen blev det Berns dessertbuffé med Annorna, varav en fyllde år dagen till ära. Där fanns det maränger med seg kola i som var så goda att de nästan inte var av denna värld! Imorgon är det fördrink hos en kompis och sen C2-sittning för hela slanten. Ska bli så jäkla kul! Mycket förstärkningsord i det här inlägget, men jag är bara så glad över att ha gjort tentan och att en ledig helg väntar mig!

1 kommentar:

Frida sa...

Sv: Ja det tycker jag absolut du måste testa! Glasburkar funkar jättebra det med, man kan fixera veken i botten med lite häftmassa eller lim så att den blir rak.

Gud vad gott det där såg ut! Perfekt sätt att fira en avklarad tenta :)