Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 17 februari 2013

Hej alla nya (och gamla)!

Åh! Massa nya som har kikat in här med anledning av Ellens nätkärlek! Tänkte mest presentera mig litegrann.

Hej, jag heter Sara och den 2:a juni varje år blir jag ett år äldre (är för närvarande 22). Bor i Nacka med den finaste killen jag vet (tur är väl det!), äter mest ekologiskt, läser böcker (jobbar extra i bokhandel, lyx va?!), tänker på miljön, tränar när jag hinner och mest av allt så pluggar jag just nu. Juridik. Är inne på tredje terminen och det är så himla kul, men också väldigt jobbigt. Speciellt eftersom vi läser en kurs som kallas "väggen" nu, ett inte så roligt smeknamn på en väldigt tung men intressant kurs. Hoppas ni stannar kvar här, eller tittar in lite då och då i alla fall. Här är en bild på mig tagen ute på Niclas landställe, är himla lycklig på den och tycker att det märks.

På återseende!


Inga kommentarer: