Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

onsdag 15 februari 2012

Träningen

I måndags drog jag igång med träningen igen. Kör bara väldigt lugnt i ca 30 minuter med tanke på sjukdomen förra veckan. Mina luftrör brukar alltid bli väldigt påverkade vid förkylningar och sjukdom så det är bättre att skynda långsamt än att stressa fram andningssvårigheter som bara gör mig opeppad på att träna. Det är jätteskönt att få röra på sig lite och jag märker ganska snabbt att jag blir effektivare i det jag gör och både pigg och trött på samma gång. Jag har orken att göra det jag ska, men somnar lättare på kvällen. Skönt! Nu ska jag bara hålla i den här vanan.

Jag gillar SATS hittills, men ska inte säga för mycket då jag bara varit där två gånger och då endast använt stretchavdelningen och löpbanden. Så fort Niclas börjar träna med mig ska han få lära mig lite övningar med fria vikter då jag inte är superförtjust i maskiner.

Inga kommentarer: