Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

fredag 24 februari 2012

En vecka till som flög förbi!

Idag blev det lite shopping efter skolan. Hittade två fina tröjor på H&M som jag inte orkade prova i butiken, så jag måste byta storlek på den ena imorgon. Hoppas den finns där bara. Sen köpte jag ansiktskräm på Åhléns, men när jag tittar i påsen på vägen hem så inser jag att jag har fått fel sort. Trots att jag provade "testkrämen" som stod framför så fick jag med mig en färgad dagkräm i färgen dark. Så det blir en sväng förbi Åhléns i Forum imorgon också, hoppas de är snälla och låter mig byta.

Nu sitter jag med ett glas rödvin och njuter av fredagskvällen. Funderar på att ladda ner någon tidning till iPaden, men vi får se. Annars händer massor, men ingenting som jag verkar kunna blogga om. Jag är förkyld igen. Jag som precis dragit igång med träningen. Jag antar att det är min kropp som hälsar att någonting inte riktigt är som det ska, men jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja. Tror att det bästa är att ta tag i sömnen först och sen träningen. Vill så gärna träna för det gör att jag känner mig så mycket mindre stressad. Men då gäller det att bli ordentligt frisk först!

Inga kommentarer: