Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

torsdag 23 september 2010

Idag

Jag har varit så fruktansvärt sugen idag. På godis. Socker. Massa socker. Det har funnits där hela dagen. När jag handlade lunch och haribopåsarna skrek på mig, när jag skulle betala maten jag handlar efter jobbet stirrade alla chokladbars sådär elakt på mig och bara skrek "vi vet att du vill, vi vet att du vill, VI VET ATT DU VILL!!!". Och om jag ville. Jag ville trycka i mig massor. Åh vad jag vill äta godis. Lakrits, choklad, knäck, surisar, gelénappar, fiskar, bilar, kryptoniter, sura bläckfiskar, döskallar, kokosbollar, tofféfyllda chokladbitar, mars, twix. Jag skulle kunna fortsätta i evigeter. Idag var en sån dag där det inte hade funnits något stopp på mig om jag hade köpt något. Just det, ni hörde helt rätt. Om.

För det står fortfarande 4-0 till mig!

Jag gick hem och åt en macka med salami, en äggvita med kaviar och en satsumas istället. Oj vad jobbigt det var, men gud vad nöjd jag är nu.

Inga kommentarer: