Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

måndag 20 september 2010

Ledig dag!

Efter en dag av låtsassjuka körde jag skiten ur mig på crosstrainern i en timme. Bravo!
Låtsassjuka betyder att jag var ledig och spenderade hela dagen varvandes mellan soffan och sängen tittandes på serier. En dag utan arbete brukar oftast innebära massa mat och onyttigheter. Men idag höll jag mig ganska bra. Smothie, nudlar, 3 mackor (en till frukost och två 1h innan frukost), bär och en frukt. Avslutar dagen med sallad och lax. Mums!

Känner att det är dags att ta tag i kosten snart. Förra veckan var alldeles för slapp. Hade ett enormt sug efter allt onyttigt, och gav efter alldeles för lätt. Men man kan inte göra för få uppryckningar. Kanske ska poängföra kampen mot sockret? Klart! 1-0 till Sara isåfall.

Inga kommentarer: