Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 21 september 2010

Blandade tankar

Jag har precis druckit en kopp kaffe, för förbränningen, och sitter och funderar på alltmöjligt. Som när jag ska börja ta det här med maten på allvar. När jag ska kunna låta bli att säga nej och tänka "jojojojo!!!" utan säga nej för att jag inte är sugen. Det kanske kommer, vem vet. Sen undrar jag när jag ska göra det till en vana med kaffe. Jag borde vara en kaffemänniska med tanke på hur morgontrött jag är. Nog om sånt. Snart är det dags för ett riktigt styrkepass.

Jag har suttit och kollat runt på recept också. Soppor. Det är höst och jag är inne på soppor. Jag skulle vilja ha en sopptermos så jag kunde göra egna soppor och ta med till jobbet. Vart hittar man såna?

Inga kommentarer: