Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

måndag 10 december 2012

Tentaplugg och Nobelbanketten

Helgen bara sprang ifrån mig. Jag jobbade både lördag och söndag och det var full fart precis som det brukar vara i december. I lördags fylle min älskling 28 år och det firades med släktmiddag. Vi drack vin och åt hans supergoda chili. Han fick öppna presenter också, såklart. Av mig fick han ett presentkort för att gå och lära sig göra egen korv hos Sandströms i Nacka Forum. 
Igår var jag helt slut i huvudet efter en jobbets och en lite för sen lördagskväll, så det blev McDonalds och film i soffan. Det var ganska skönt att få sova ut imorse kan jag säga! 

Idag har jag tentapluggat en hel del, på fredag är sista tentan innan jul. Jag hoppas det går vägen. Jag har ju tre dagar på mig att lära mig allting. Som belöning för en bra dag blev det en kort löprunda och sen har jag följt Nobelbanketten från tv-soffan. Himla häftigt arrangemang det där. Nu blir det té och Criminal Minds i sängen, om jag kan locka min sambo från datorn det vill säga. Dealen var att jag skulle få se hela Nobelbanketten om han fick spela Far Cry 3 hela kvällen, men nu är frågan om han kan slita sig därifrån. 

Inga kommentarer: