Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 18 december 2012

Sovmorgon

Vad svårt det var att komma upp imorse! Eller imorse och imorse, jag vaknade inte förrän halv tio och låg sen och drog mig till tio. Fast vi har ju inte somnat förrän halv två de senaste nätterna så helt knäppt är det ju inte. Nu har jag hunnit fixa matlåda och ätit storfrukost innan jobbet. Idag blir det ett riktigt marathon, jobbar 12-22 nämligen. Det som är skönt är att det brukar vara mycket att göra nu under julhandeln så tiden brukar rusa iväg. Snart kanske jag ska köpa mina julklappar jag också?

Annars är det inte så mycket nytt. Skrev en hemsk tenta i fredags som jag nästan är säker på att jag kuggade så det var ju inte så roligt. Igår började vi en ny kurs och jag känner mig rätt opepp på att köra en kort kurs till så här tätt inpå min misslyckade tenta. Nu ska jag fixa i ordning det sista här hemma innan det är dags att halka ner till bussen!

Inga kommentarer: