Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 4 november 2012

Sugen på nytt.

Jag är himla sugen på att köpa en fåtölj att ställa i sovrummet. Gärna med en renskinn på. Egentligen skulle jag vilja ha ett fint kvalitétsfårskinn att varva med, men dom är så dyra så det får vänta lite. Tillbaka till fåtöljen. Vi har ju inte en jättestor budget och den måste vara ganska nätt för vi har inte hur mycket plats som helst. Så jag tror att det får bli en från IKEA's Stockholm-serie. Jag vill däremot inte ha en mönstrad och den vita överdraget är inte så jättefint, men jag har hittat en butik som säljer massa olika överdrag till IKEA-möbler i alla möjliga olika färger och mönster mellan 400-750 kronor. Vad tror ni, kan det bli fint?


1 kommentar:

Sofia sa...

Här är det också planering av sovrum som gäller. Vi fick ett jättevackert fårskinn av min svärmor i julklapp för ett par år sedan och det ska helt klart bo kvar där inne =)