Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

onsdag 21 november 2012

6 hp till då.

Den där förbannade tentan är äntligen över. Folkrätten var verkligen ingen kurs för mig och jag håller alla mina tummar för att jag klarade tentan. Vi har redan satt igång med Europarätten och den verkar vara en kurs lite mer i min smak. Idag är jag lite småseg. Vi var hemma hos Anna H och åt middag igår innan vi drog iväg för att hänga med alla fina kursare på sunkhaket Vasas. Kom hem strax efter tolv inatt och upp vid 8 för att åka på föreläsning. Men det var det värt. Fikade en liten stund med Petra innan jag åkte hem. Skulle egentligen tränat idag men jag skjuter på det till morgondagen. Huvudet värkte och jag hade sådan hemlängtan. Längtade efter lite fin musik, en kopp kaffe och mina egna tankar en stund. Så blir det ibland.

Inga kommentarer: