Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

onsdag 31 oktober 2012

Stressig dag

Vilken jäkla dag. Jag har äntligen landat i soffan efter en sjukt lång dag. Den började med två timmars seminarium följt av 1 timmes grupparbete, följt av 30 minuter lunch och sen vankades det jobb (pga. kris på jobbet) i 4 timmar för att sen bege sig hem för att ta sig ut och springa och efter det var det 30 minuters middagspaus följt av 2,5 timmes plugg. Just nu är jag helt slut och det är två dagar kvar av den här veckan. Gäsp. Nu ska jag nog skära upp lite päron och apelsin och se ett avsnitt av Criminal Minds eller Modern Family innan läggdags.

Lyssnade förresten på p1 dokumentär, ett avsnitt om en flicka som fick en hjärntumör. Gud vad hemskt och bra det var. När Anna blev sjuk heter det, in och lyssna!

1 kommentar:

Emelie sa...

Jag lyssnade på den där "När Anna blev sjuk" på planet hem från Grekland. Och jag bara satt där och grät och grät och grät. Och alla trodde nog att jag var helt dum i huvudet eller något. När jag sedan skulle berätta för Patrik vad den hade handlat om började jag grina igen.

Har du tittat på Nip/Tuck än? Alltså jag kan inte sluta nu. Det är så spännande, vrickat, helt sjukt, gulligt, roligt. Det är bra! Vet inte vad jag ska ha för offer på Netflix efter att ha kollat igenom mina sex säsonger av Nip/Tuck.