Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

torsdag 25 oktober 2012

Tillbaka till verkligheten!

ÄNTLIGEN! Är terminens första tenta skriven och nu är det hela 4 veckor kvar tills nästa. Jag pluggade massor måndag och tisdag så nu hoppas jag att det går bra. Helgen var min lediga helg och då tänker jag inte plugga. Istället spenderade jag fredagen och lördagen bakandes till Niclas mammas födelsedagsmiddag. Det var lite utav en öppet hus-tillställning så jag förberedde en liten kakbuffé. Så i söndags var vi så trötta att vi mest tog det lugnt. Vi tog en promenad, bjöd Esset och Tessan på kakor och sen åkte vi hem till Jonas och Emma för lite sushi och en filmkväll.

Idag ska jag försöka göra den här lägenheten till en beboelig plats, med tanke på helgen och mitt tentaplugg så ser här ut som ett bombnedslag.

Inga kommentarer: