Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

torsdag 11 oktober 2012

Fin hösthelg!

Min helg blev verkligen något alldeles extra. I fredags var jag hos Julia och klippte mig, det är så sjukt skönt att bli ompysslad. Jag slappnar verkligen av i frisörstolen, speciellt när man känner den som klipper mig. Sen gav jag mig ut i det alldeles perfekta höstvädret med 2 P3 dokumentär laddade på ipoden för att springa mina första 12,3 km. Det var faktiskt ganska fantastiskt! Fredagen avslutades med mat från Vapiano, massa chips och skratt hemma hos Anna och Martin. En del vin och bubbel slank också ner.

I lördags bjöd vi över Anders, Sofie, Jacob, Esset och Tessan på middag. Niclas stekte sina berömda hamburgare och jag styrde en god coleslaw till. Vi åt allteftersom det blev klart och hängde i köket, precis som det ska vara. Jacob hade köpt med sig massa goda ostar och jag ställde fram min hallonsylt och svartvinbärsmarmelad. Dom gick åt i rekordfart! Sen satt vi och pratade och skrattade till klockan 2 medan Niclas bakade bullar. 

Även söndagen bjöd på kanonväder så efter en rejäl sovmorgon gick jag och Niclas ut på långpromenad. Så himla härligt att kunna njuta av det fina vädret tillsammans. Att jag bara jobbar 2 heger/månad gör verkligen stor skillnad. Efter en kanongod middag hos Agneta åkte vi hem till Jonas och Emma för att titta på Terminator 2. Det var tur att vi tog den där långpromenaden och inte hade ätit lunch för det gick åt 14 bullar och en hel del lösgodis på 5 personer! 

Allt som allt en helt underbar helg!


Inga kommentarer: