Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 13 maj 2012

Update!

Herregud vad trött man blir efter sådana här veckor, de känns milslånga utan ledighet. I torsdags lämnade jag in min promemoria för den här kursen, nu är det bara att hoppas på att läraren tyckte den var okej i alla fall. Efter det åkte jag till jobbet för att rädda dom litegrann. En kollega ligger inne på sjukhus för diskbråck, så jag hoppade in istället. Fredagen spenderades hemma, jag både pluggade och städade. Jag och Niclas lagade svingod pasta på kvällen, vi försökte härma Vapianos salamipasta med ricottaost vilket jag tyckte vi lyckades ganska bra med. Sen smet vi över till Tesset för att titta på tv och snacka lite skit.

Igår jobbade jag hela dagen, det var dåligt väder och därför var det väldigt mycket att göra så jag tyckte dagen gick väldigt fort. Däremot mådde jag inte alls bra. Jag hade yrsel och mådde illa nästan hela dagen, det släppte inte förrän en bit in på kvällen. Vi var hos Niclas mamma på kvällen för att fira Jacob som fyllde hela 32 år! Det var supertrevligt, Agneta bjöd på hur god mat som helst (som vanligt) och en del vin. Jag tog det dock ganska lugnt med tanke på hur min dag hade sett ut.

Idag har det varit hur fint väder som helst! Jag har jobbat så det är ingenting som jag fått ta del av. Eller jo, lite. Gissa hur många som köper böcker när det är strålande sol och vacker försommardag ute? Typ noll. Nej, kanske inte noll, men det var väldigt lite att göra vilket gör att tiden inte går lika snabbt som i vanliga fall. Nu har vi precis kommit hem från Tesset (det är farligt det här med grannar...) där vi grillade tillsammans med Jacob, Karin och Emil.

Nu är det snart dags för sängen. Imorgon väntar superplugg och ännu lite mer jobb. Hoppas er helg varit fin!

Inga kommentarer: