Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 10 april 2012

Påskhelgen

En påskhelg kom och gick så himla snabbt! Det här var min lediga helg den här månaden, men jag valde att jobba hela fredagen och tre timmar på måndagen för att få lite mer timmar med OB. I lördags hade vi Anders, Sofie, Esset och Tessan här på påskmiddag. Det var jättetrevligt och jag älskar ju påskmaten (minus äggen...) så jag tyckte det var sjukt gott! Det var även rosépremiär i helgen, jag har bestämt att det är vår nu. I söndags pluggade jag litegrann, fikade med Tessan och Camilla på gården när de var uppe och kollade hur det gick för killarna och sen kom Julia över för att klippa Niclas. Det blev jättefint! Niclas är svår att klippa för han har så sjukt mycket hår, men jag tyckte hon gjorde jättebra ifrån sig. Hon har precis börjat blogga här. Efter det åkte vi till Niclas mamma på påskmiddag. Hon hade lagat jättegod mat, lamm med salsa verde och en supergod tårta till efterrätt.

Igår var Anna, Martin, Jonas och Emma här och planerade Italienresa med oss. Jag och Niclas kommer nog vara där 10 dagar i Juli och de kommer möta upp oss i Sarnico 4 dagar. Ska bli så skönt att se fram emot nästan två veckor med vin, god mat och fint väder!

Nu har plugget dragit igång igen och det verkar som att det blir superhögt tempo ända fram till 1/6 då vi har sista tentan. Dagen innan jag fyller år, snacka om att vakna upp med en skön känsla av sommarlov på födelsedagen!

Nu ska jag kika lite på tv innan det är dags att krypa ner i sängen!

Inga kommentarer: