Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

onsdag 18 april 2012

Pluggeliplugg

Den här veckan känns så himla bra. Jag har börjat ta tag i plugget till nya kursen, ska göra en ordentlig planering och köpa det jag behöver senare i veckan. Nu är det bara köra stenhårt fram till 1 juni då vi har den sista tentan. Jag jobbar ju ingenting under vardagarna så jag borde verkligen kunna få ihop det, men det svåra är att få ihop vänner och familj när jag jobbar hela helgerna samtidigt som jag pluggar heltid. Men det ska gå på något sätt. Jag får se på studierna som ett jobb helt enkelt. Det är svårt, speciellt nu i början. Det var så länge sen jag pluggade så jag måste liksom lära om och få struktur på vad jag ska göra och i vilken ände jag ska börja. Men som sagt, nu kör vi!

Inga kommentarer: