Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

måndag 28 mars 2011

Möte

Jag håller på att försöka ta mig tillbaka till gamla vanor igen. Mjukstartade förra veckan med tre kortare träningspass och tänkte öka tiden på de tre den här veckan. Den här veckan är verkligen en som man bara vill ta sig igenom. Jag måste fixa mer jobb så att jag får ihop ordentligt med timmar, hinna öva på lite högskoleprov (på lördag är det dags igen) och ha lite energi över till ett bra humör. Imorgon är det säljmöte på ena jobbet, samling klockan 8:15. Tur att det inte ligger alltför långt bort och att man får frukost där. Det är säkert bra med en liten reminder på vad man kan tänka på när det gäller att sälja och sen ska dom se lite hur vi jobbar i butik. Jag vet att jag kommer att vara nervös, men det går ju alltid bra så det kanske är dags att släppa det nu. Strax sovdags!

Inga kommentarer: