Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 8 april 2014

Kvällstur

Efter att ha tentapluggat i vad som kändes som 1000 timmar, men kanske snarare var 8, var en löptur precis vad jag behövde. Hade egentligen tänkt hoppa över träningen igår och bara fokuserat på plugget, men när klockan började bli närmare åtta och Niclas erbjöd sig att laga maten så ville jag bara ut och rensa huvudet ett tag. På med träningskläderna, pulsklockan, pannlampan och sen ut. Herregud vad skönt det var! Jag sprang längst strandpromenaden och sen ett varv runt långsjön, som är oupplyst, i kvällsmörkret. Rundan runt sjön var spännande för jag hade inte räknat med de tusen grodor som hoppade runt på vägen, så det blev lite mer fokus på fotarbete än vad jag hade räknat med. Tur att jag hade pannlampan, annars hade jag inte sett någonting!

Inga kommentarer: