Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 18 augusti 2013

Middag hos Jacob och Ivana

Igår var vi bjudna på middag hos Jacob och Ivana i hennes lägenhet på Kungsholmen. Lägenheten var superfin och jag beundrar att dom klarar av att bo 2 personer på typ 21 kvadratmeter, det hade jag aldrig klarat av. Jag tror jag och Niclas hade haft ihjäl varandra då. Skämt åsido, alla är ju olika och jag har alltid haft ett behov av att gå undan och vara ifred emellanåt. Kvällen var jättetrevlig. Vi åt jättegod mat, fick efterrätt, ost, kaffe och massa vin. Jag har nog inte druckit så mycket på hela sommaren. Vilket i och för sig inte säger så mycket då jag inte har druckit så mycket under sommaren. Men idag vaknade jag i alla fall upp med en liten huvudvärk tjugo i elva (jag som vaknat nio varje dag under semestern). Typiskt att vakna upp så sent sista dagen på semestern, men väldigt skönt också. Nu får vi se vad dagen bjuder på.

Inga kommentarer: