Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 22 april 2012

Torsdag till söndag

Det är sjukt vad tiden går snabbt! I torsdags var jag på lakritsprovning på juristernas hus, en tillställning som White & Case höll i. Det var jättetrevligt, jag var lite orolig för jag kände nästan ingen som skulle gå dit men det gick ju bra till slut. I fredags var jag lite småbakis (det bjöds på vin under torsdagen, det plus ingen middag är ingen bra kombo) och hade PMS vilket resulterade i ett himla dåligt humör. Jag gick på seminariet på morgonen, men resten av dagen höll jag mig hemma gråtandes till allt som visades på tv typ. Låter allvarligare än vad det var, är bara himla känslig ibland. Niclas köpte med sig pizza och god ost hem till kvällen, så vi kollade på Midnight in Paris och tog det lugnt. Igår var det dags för jobb igen, sen skulle vi vidare hem till mamma och pappa eftersom Patrik fyllde 20 år! Det blev en trevlig födelsedagsmiddag och runt 22-snåret begav vi oss till födelsedagsfest nummer två hos Emil och Karin. Där spelades det Stockholmsspelet, sittdansades, pratade currykors och namn. Vi begav oss hemåt vid halv tre ungefär. En supertrevlig kväll helt enkelt.

Idag vaknade vi lite småtrötta vid 11. Jag har plockat i ordning litegrann och ätit en god frukost. Just nu är jag lite rastlös och vill hitta på någonting, men Niclas verkar ganska segstartad (trots att han var nykter igår) så vi får se hur det blir!






Inga kommentarer: