Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

onsdag 11 maj 2011

Stress stress stress

Idag blev det jobb 8-17. Sov superdåligt inatt. Vaknade titt som tätt mellan fyra och halv sju när jag till slut gick upp. Drömde att jag ställt klockan fel, att det var tidsomställning och att jag hade försovit mig. Väl på jobbet har jag haft sjuk huvudvärk och till råga på allt så har det varit hur stressigt som helst. Så det blev soffläge när jag kom hem. Imorgon är en ny och lite piggare dag, jag tänker kolla serier, äta frysta bär och träna litegrann!

För övrigt är jag inne på tredje dagen utan socker. Inte så svårt, men vid lunch och kvartsrasten när man var trött och sönderstressad var jag sjukt sugen på att unna mig en cola light eller en tablettask. Har suttit i lite fram tills middagen, men nu känns det bra igen! Vet inte riktigt hur det blir när de riktiga "unna sig"-dagarna kommer (d.v.s. fredag, lördag, söndag). Men det löser jag nog!

Inga kommentarer: