Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

onsdag 26 mars 2014

Plugg, plugg, plugg.

Nu börjar det bli dags att lägga i en andra växel vad gäller den här kursen. Igår väckte Niclas mig med en kopp kaffe på sängen (jag är så bortskämd) vid 8-tiden. Där satt jag en stund och vaknade till lite, sen gick jag upp och satte igång med brödbak och plugg. Drygt 200 sidor avverkades igår, sjukt nöjd! Ska försöka läsa en bok till den här veckan, så har jag bara två kvar till nästa vecka. Planen är att jag ska tentaplugga i två veckor, dvs svara på frågor, göra gamla tentor, gå igenom rättsfallen osv. Hoppas det här går vägen nu. Jag har verkligen inte varit i mitt esse det här året, nu vill jag mest ta mig igenom de månader som är kvar innan sommarlovet.

Jag har precis ätit en jättefrukost och ska strax bege mig mot universitetet för lite gruppundervisning. Efter det ska jag nog köpa en kaffe och plöja några sidor till innan jag beger mig hemåt. Hoppas er onsdag är lite mer händelserik!

Inga kommentarer: