Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 13 oktober 2013

Ännu en jobbgelg är förbi

och jag är supertrött... Känner mig helt slut i huvudet och kroppen. Vi åt söndagsmiddag hos Agneta som vanligt, det är så mysigt att komma dit och bli bjuden på mat när man är lite trött och mosig i huvudet. Annars har det varit en helg fylld med aktiviteter. Vi åt middag hos Emil och Karin i fredags, Pernilla kom dit också vilket var supertrevligt. Karin hade bakat jättegoda muffins till efterrätt, och ja, maten var supergod den också. Igår kväll var Anna och Martin här med lilla Greta. Niclas hade gjort pulled pork och sen hjälptes de åt att göra äpplecoleslaw och bbq-sås. Jag var helt slut i huvudet efter en stressig dag på jobbet som hade avslutats med att jag larmade in vår öl på jobbet (vilket jag kom på när jag stod på bussen) och fick vända om för att hämta den, så jag erbjöd mig passa Greta medan de andra lagade mat.

Nu blir det Babel på SVT-play tillsammans med lite lakrits och vetevärmaren. Trevlig söndagskväll på er!

Inga kommentarer: