Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

onsdag 4 september 2013

Middag och halsont.

Varför gör min hals så himla ont? Det är rätt orättvist måste jag ändå säga. Har precis avverkat lite läsning i sängen inför första gruppövningen imorgon tillsammans med en kopp te.

Kan i alla fall berätta att vi var och åt på Urban Deli i Sickla igår. Femårsjubileum och allt det där. Istället för presenter till varandra bestämde vi att det var roligare att gå ut och äta. Vi hade bett om ett lite avskilt mysigt bord, och det fick vi verkligen! Jag gillar verkligen stämningen där och maten var jättegod. Jag beställde in en charkbricka till förrätt, entrecote till varmrätt och till efterrätt blev det en capuccino och chokladtryffel. Ett litet minus var att charkbrickan hade väldigt många olika sorters oliver som tillbehör och eftersom jag inte tycker om oliver kändes det lite tråkigt. Men det var som sagt det enda negativa.

Det var väldigt mysigt att sitta i flera timmar och prata bara vi två. Niclas har precis börjat på en datavetenskapsutbildning så vi pratade mycket om det och studerandet i allmänhet. När vi kom hem såg vi massa avsnitt av idol som vi missat och somnade först vid tretiden. Lite av en jättefin kväll. Tänk att jag har spenderat fem år med den finaste personen jag vet. Helt galet.

Inga kommentarer: