Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 18 augusti 2013

Fredagen

Fredagen var en så himla fin fredag. Det var sista lediga helgen innan jag börjar jobba efter en fem veckors lång semester. Jag började dagen hos Emelie, vars fina pojkvän och sambo lämnat landet för fyra månader i USA. Tanken var att jag och några av hennes vänner skulle hjälpa till att hålla hennes humör uppe, något jag hoppas att vi lyckades med. Vi tittade på tv, åt ostbågar och choklad (efter broccolisoppan till lunch), målade naglarna, virkade och pratade massor. Under dagen hade Emelie bakat lite bröd som vi åt tillsammans vid femtiden, frukost på kvällen. Efter jag vinkat hej då till Emelie och co. hämtade Niclas upp mig och vi åkte hemåt för att grilla tillsammans med Esset, Emil, Karin och Viktor. Vi spenderade hela kvällen och en bit av natten på Esset och Tessans uteplats som äntligen var helt färdig, komplett med värmelampor och allt! En superfin dag och början på en riktigt bra helg.


Inga kommentarer: