Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

fredag 9 augusti 2013

Enkel sjal

Jag håller på att virka min sjal. Elle den är alldeles strax klar, grunden i alla fall. Jag har nämligen inte bestämt mig om jag vill göra lite utsmyckningar också. Vi får se. Mönstret hittade jag här och det är verkligen superenkelt. Nästa gång ska jag välja ett ännu tunnare ullgarn och göra en riktigt stor sjal istället. Det jag valde den här gången var nämligen lite för tjockt vilket egentligen inte spelar någon större roll, mer än att det går åt väldigt mycket garn. Men det är svårt för en nybörjare som mig att veta om. Så nästa gång, ännu tunnare ullgarn. Det här är verkligen det perfekta mönstret om du, precis som jag, är en riktig nybörjare på det här med att virka.

                               

Inga kommentarer: