Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 13 augusti 2013

Att duscha

Varför är det alltid så himla jobbigt att duscha? Alltså inte själva duschandet kanske, men vägen dit. Jag hatar att behöva duscha. Kanske beror det på att jag alltid "fick det gratis" när jag simmade. Att jag liksom redan var blöt när jag kom in i omklädningsrummet och då var det så himla enkelt att ta en dusch. Sen jag slutade har jag aldrig riktigt fått in rutinen. Missförstå mig rätt, jag duschar varje dag, men det är en jäkla kamp det där med att faktiskt ta sig till duschandet. Är jag hemma så kan jag gå och skjuta upp det en hel dag. Att bli blöt, behöva ta av sig kläder, det tar tid, känns onödigt och framförallt så är det inte så där häääärligt och sköööönt som alla säger.

Inga kommentarer: