Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 28 juli 2013

Äntligen hemma!

Nu är vi äntligen hemma, vi landade på Arlanda igår morse. Hur skönt det än är att vara bortrest på semester så längtar jag alltid hem till slut. Flygresan var riktigt jobbig då det var mycket turbulens och vi satt i ett fullsatt mindre plan än de vanliga 747:orna. Flygstolarna och benutrymmet var mycket mindre än vanligt och jag som har haft ont i ryggen snart en vecka tyckte det var riktigt jobbigt. Tillslut hade jag så ont och var så trött av att inte kunna röra benen (så trångt var det) att jag grät. Sen bytte jag plats med Niclas så jag kunde sträcka ut benen i gången, vilket gjorde det lite bättre. Jag förstår inte att man kan få ha ett sånt plan som långflyg. Mina knän nuddade stolen framför hela tiden och då är jag inte superlång. Helt otroligt. Igår var vi helt slut och spenderade dagen med att tvätta och vila, inte så mycket mer. Jag somnade vid halv tolv igår kväll och vaknade klockan 9 imorse, så trött var jag!

När vi satt och åt frukost ringde Emil och undrade om vi skulle med och bada. Klart vi skulle! Det var kul att ses och det fanns massor att prata om, det var ju flera veckor sen sist! Vi badade, spelade yatzy och fikade på kaffe och kokoschoklad. En så himla härlig dag vid Trollan. Nu ska vi strax över till Esset och Tessan för att grilla. Hemmasemester när den är som bäst!



Inga kommentarer: