Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 19 augusti 2012

Födelsedagsfest leder till trötthet!

Herregud vad trött jag är. Det var jättemycket att göra på jobbet igår i och med att det är skolstart och allt snart, så det var full rulle på mig hela dagen igår. Efter jobbet var det bara att svida om för att möta upp mina klassisar Fredrik, Mattias och Niclas. Vi begav oss ut mot Segeltorp för att fira fina Anna som hade födelsedagsfest. Det var supertrevligt! Vi dansade till 90-talshits, shottade och pratade sönder natten. Eller ja, jag åkte hem vid halv ett men jag antar att alla andra körde all night. Jag var trött så det räckte imorse ändå.

Det blev alltså en ganska segstartad dag idag. Vi halv tre någonting begav vi oss ut mot Ingarö för att hänga vid Björkviks havsbad. Där satt vi i solen och pratade om allt och inget med en kall Pepsi Max innan vi vände hemåt och lagade vitlökspasta med kyckling. Det är så härligt att sitta i eftermiddagssolen och titta ut över vattnet, finns nästan ingenting bättre. Nu blir det soffläge resten av kvällen. Tror det blir film, vi är lite sugna på att se Hunger Games igen. Och jag suktar lite efter popcorn...

Inga kommentarer: