Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

torsdag 26 juli 2012

Poolparty och tröttisdag!

Hallå! Det är en lagom trött och seg Sara som skriver här just nu. Igår hade vi poolparty hos mamma och pappa (som är bortresta) och det blev riktigt lyckat. Och sent. Vi solade, grillade, åt massa chips, drack öl (andra) och rosé (jag) och badade massor. Inte konstigt att jag var trött när jag vaknade. Jag och Niclas drar ut i skärgården så under dagen har vi varit och handlat lite förnödenheter och annat kul så att vi klarar oss några dagar. Nu är det bara packandet kvar. Suck...



 Anna 
 Martin
 Jag

 William var med oss också, dock lite trött här. 

 Niclas<3

 Tessan & Esset
 Martin & Anna
 Jacob hade solkort från apoteket som visade om strålningen var OK, här testar Martin dem. 
 Studsmattor brukar kunna roa de flesta. 
 Esset jagar getingar, ser ni den? 
 Öl
 Snyggt dyk av Puppen. 
 Jacob stortrivs. 
 William verkar lite bekymrad. 
 Kanske var det Jacobs hoppstil som oroade honom. 


Martin hoppar bomben.  


 Niclas på väg i. 
 Karin
 Emil. 
 Esset spexar. 
 Emil verkar vara på väg att hitta på något dumt. 

 Grilldags!
 Kvällsbad!


Inga kommentarer: