Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 1 juli 2012

Bubellkväll på Stenslätten och en fin söndag

Igår jobbade jag öppning till stängning i bokhandeln. Det var en del att göra så tiden gick ganska fort trots att jag oftast brukar jobba 2 timmar kortare arbetsdag på lördagar. Efter jobbet hämtade Niclas mig och Jacob så begav vi oss ut till Calle och Annika på Stenslätten. Calles kompis spelade musik nere på tillhållet Oxdjupet och de flesta var där och lyssnade. Vi började med att dricka lite bubbel på balkongen, sen grillade vi litegrann till middag. Vi var nere och lyssnade en stund på musiken en stund också och det var ganska mysigt tills det började småregna. Många hade hållit igång hela dagen och var rätt "glada i hatten" när vi kom. Vi kom inte ikapp, men det blev en trevlig kväll ändå och jag var rätt trött när jag vaknade imorse.

På vägen hem stannade vi på Delselius för kaffe och macka i solskenet. Jag och Niclas hann även förbi löplabbet och diverse ekobutiker på söder innan vi stannade till på ICA Maxi. När vi kom hem stack vi ut och sprang en liten men välbehövlig runda. Jag försöker verkligen få ordning på träningen nu och det känns bra. På kvällen kom Agneta, Esset, Tessan och lilla William kom över för att grilla och titta på matchen. En riktigt fin söndag utan några speciella måsten eller krav. Jag suger in känslan av sådana här dagar nu för sen när skolan börjar kommer de kännas annorlunda.








Inga kommentarer: