Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

torsdag 21 juni 2012

Gårdagen

Alltså sommaren. Jag vet att det är klyschigt, men jag får inte nog. Igår jobbade jag järnet i fyra timmar, sen mötte jag upp Victor för att ge honom lite siminstruktioner. Han har ont i knät när han springer så han ville lära sig simma istället. Det gick jättebra och var faktiskt väldigt kul. Jag har inte varit i vattnet på över ett halvår, så det var kul att vara tillbaka. Efteråt slöt vi upp med Alexandra och Daniel (som tog sitt körkort igår!!!) och satte oss på en båt vid Söder Mälarstrand för att dricka lite cider/öl. Där satt vi några timmar och pratade om ditten och datten. Vi hann förbi Skinnarviksberget en sväng också innan det var dags att bege sig hemåt.

Jag tror det här var en av de första riktiga sommardagarna och det var riktigt skönt att jag tog vara på den.

Inga kommentarer: